فیلترشکن پرسرعت قوی برنامه‌ها در Google Play

به علت مسدود شدن بسیاری از وب سایت ها و همچنین شبکه های اجتماعی مهمی همچون تلگرام و اینستاگرام که بسیاری از کاربران ایرانی جهت دسترسی به آن با محدودیت همراه هستند برای رفع این محدودیت ها می بایست از فیلترشکن استفاده کنند. اگرچه استفاده از فیلتر شکن در چند سال اخیر بسیار کم بود اما پس از فیلتر کردن این شبکه ها و وب سایت های مهم بسیاری از افراد از فیلترشکن ها و وی پی ان های مختلفی استفاده می کنند تا فیلترینگ را قابل نفوذ نمایند. در صورتی که به دنبال بهترین و قویترین فیلتر شکن برای اندروید گوشی خود هستید قصد داریم تا در این مطلب از برتر رایانه مهمترین و بهترین آنها را خدمتتان معرفی نمایید در ادامه با ما همراه باشید. شما به راحتی میتوانید سایت های که برای ایران تحریم هست را باز کنید همانند پی پال و بسیاری از موارد دیگر هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این اپلیکیشن کاربردی را از وب سایت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید .

  • با فیلتر شکن اندروید، شما می‌توانید تمام محتواها و خدمات اینترنتی را به آسانی و با سرعت بالا مشاهده کنید.
  • شما با دانلود برنامه پریزما،که یک برنامه تبدیل عکس به نقاشی است میتوانید به عکس هایی کارتونی دست پیدا کنید اما وجه تمایز اپلیکیشن های Prisma و ToonMe در این است که، تون می تصاویر شما را بر اساس شخصیت های کارتونی شرکت والت دیزنی و پیکسار ادیت می کند.
  • با توجه به آمارهایی که به دست آمده از نظر بسیاری از کاربران این فیلتر شکن بسیار کاربردی و پرسرعت است.
  • دانلود بازی یا برنامه مدنظرتون از اندورید تایم با لینک مستقیم و رایگان فقط یک جستجو با شما فاصله دارد…

عیبی این پروکسی اینترنت برای تلگرام ، انتقال باز ورود به سیستم و رمز عبور، که امکان تعیین کاربر تلگرام را فراهم می کند و بر این اساس خود پروکسی مسدود می شود. پروتکل پراکسی SOCKS5 با انواع ترافیک اینترنت از جمله POP3 و SMTP برای ایمیل ها و همچنین FTP برای بارگذاری پرونده ها در وبسایت ها و P2P سازگار است. این پروکسی از سطح امنیتی بالایی برخوردار بوده و با انتقال سریع ترافیک سازگار است و حتی با اینترنت ضعیف نیز به خوبی متصل می گردد. اپلیکیشن رژیم کرفس، با در نظر گرفتن عادات غذایی و مشخصات فردی، برنامه غذایی مناسبی جهت رسیدن به وزن ایده‌آل در اختیار شما قرار می‌دهد. جالب است بدانید که در علم تغذیه یکی از آسان‌ترین و موثرترین روشهای لاغری، استفاده از روش کالری‌شماری است. کرفس به وسیله‌ٔ مجموعه‌ای بزرگ از غذاهای ایرانی و خارجی به شما کمک می‌کند به راحتی کالری‌های وعده‌های غذایی‌تان را کنترل کنید و بدون عوارض جانبی به وزن دلخواه‌تان برسید.

یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت در رابطه با اولتراسرف نداشتن تبلیغات و امکان بالا آوردن برخی وب سایت های محبوب و سایر شبکه‌های مجازی همچون تلگرام و اینستاگرام است. در هر صورت چنانچه قصد خرید فیلترشکن داشتید در وهله اول از این موضوع مطمئن شوید که برنامه مورد نظر شما روش‌های پرداخت مختلف علی الخصوص کارت های اعتباری را به راحتی می پذیرد. به این موضوع توجه داشته باشید که اگر به دنبال یک فیلتر شکن قوی اندروید هستید در وهله اول با صرف کمی هزینه امکان دستیابی به گزینه های فوق‌العاده بهتر و با کیفیت تر برای شما فراهم می شود. به‌طور میانگین این آنتی فیلتر توانسته امتیاز 4.3 از 5 را از کاربران خود کسب کند که این عدد می‌تواند نشان دهنده رضایت بالای کاربران از این برنامه باشد. نحوه کار کردن و اتصال با این فیلتر شکن به‌راحتی امکان‌پذیر بوده و نیاز به هیچ‌گونه ثبت‌نام و یا طی کردن فرآیند سختی نیست؛ شما تنها با یک کلیک ساده می‌توانید به سرورهای برنامه متصل شوید. اگر به دنبال راهی هستید تا به آزادی و دسترسی به اینترنت بدون محدودیت‌های قرار داده شده توسط دولت یا سازمان‌ها برسید، فیلتر شکن اندروید گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

Vpnify یک گزینه رایگان اما همه چیز تمام

به این ترتیب، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از اینترنت استفاده کنید و به آسانی به هر سایت و خدماتی که دوست دارید دسترسی پیدا کنید. پس از دانلود، برنامه را روی گوشی همراه اندروید خود نصب کنید و به راحتی از امکانات آن استفاده کنید. فیلتر شکن اندروید امکان تغییر آی‌پی و مکان شما را فراهم می‌کند تا به سایت‌ها و خدمات محدود شده دسترسی داشته باشید و به آزادی اینترنت لذت ببرید. هنگامی که شما قصد استفاده از برنامه ای که فیلتر شده است را با فیلتر شکن دارید در واقع به یک سرور در یک نقطه دیگر از دنیا و خارج از محدوده فیلترینگ وصل شده و به عنوان کاربر دیگه از نقطه جدید به برنامه مورد نظر وصل می شوید. اگر در منطقه تان محدودیتی از این بابت دارید که کشور مان ایران برخی از شبکه های همچون یوتیوب، تلگرام و توییتر را در صف فیلترینگ قرار داده است و امکان فیلتر ماندن دیگر شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و واتساپ به علت اغتشاشات و عوامل امنیتی نیز وجود دارد. اپلیکیشن نماوا دارای نسخه های متنوعی مانند نسخه آی او اس، اندورید، اندروید تی وی، ویندوز، مک او اس است.

لایکی امکان ساخت ویدیوهایی تا سقف 15 – 30 و 60 ثانیه و اضافه کردن موزیک های دلخواهتان را به شما می دهد. با توجه به بروز رسانی که روی آن انجام شد به طور مجدد قابلیت قدرت خود را به دست آورد اگر شما نیز علاقه به گردی دارید استفاده از این فیلتر شکن بهترین راهکار است. در بسیاری از مواقع پیش آمده که افراد چندین فیلترشکن مختلف را روی گوشی خود نصب می کنند تا در صورت از کار افتادن هر یک دیگری را فعال نمایند. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. پایدارترین -جهت ارائه خدمات شبکه و VPN بهتر، با ایمنی بالای سرور پروکسی ابری VPN.

فیلتر شکن اندروید

با دانلود دیسکورد اندروید نگران مکالمه های لازم در حین بازی نباشید چون این برنامه به صورت اختصاصی برای گیمر ها طراحی و پیاده سازی شده! اپلیکیشن دیسکورد دارای تنظیمات شخصی سازی در قالب ایجاد امنیت و کد تایید دو مرحله ای نیز می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از اکانت های Reddit، Twitter، Steam و… در این برنامه فعال شوید.

امکان نصب آن روی تمامی داده های مختلف از جمله رایتل، همراه اول و ایرانسل برای شما وجود دارد. این فیلتر شکن در میان مردم محبوبیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و کمک می‌کند تا بتوانید محدودیت های اینترنتی را تقریباً از بین ببرید. فیلتر شکن Vpnify کاملا رایگان و در دسترس بوده تا همه کاربران فضای مجازی بتوانند از آن استفاده کنند. این برنامه نهایت ایمنی و سرعت را برایتان به ارمغان می‌آورد تا در زمانی کوتاه و بدون نگرانی از به خطر افتادن حریم شخصی، بتوانید فعالیت کنید. این برنامه کم‌حجم بوده و برای دانلود vpnify نیازی به ثبت‌نام و هیچ‌گونه اطلاعاتی ندارید. دیسکورد یک اپلیکیشن اندرویدی از دسته اپ های اجتماعی و ارتباطی می باشد که با قابلیت برقراری مکالمه های صوتی و متنی، امکان یک چت و گفتگوی حرفه ای برای گیمر ها را فراهم ساخته است.

دانلود فیلتر شکن برای اندروید

هم اکنون می توانید نرم افزار شکن برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. Vpn مخفف کلمه Virtual Private Network تحت عنوان فیلتر شکن می باشد به معنای لغوی شبکه خصوصی مجازی است که این روزها و با توجه به فضای  فیلترینگ , به علت امنیت کشور پیام رسان های اینستاگرام و واتساپ نیز شامل می شود استفاده می کنند. برای متصل شدن به فیلترشکن برخی از برنامه ها و وب سایت های فیلتری و دور زدن فیلترینگ، وی پی ان یک شبکه خصوصی مجازی جهت رد و بدل کردن اطلاعات است.

پیشنهاد می دهیم که حتماً آن را روی گوشی اندروید خود نصب کرده و در صورت داشتن رضایت از آن استفاده نمایید. Toonme اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه ی ساخت عکس کارتونی است که  با حجم کم و سرعت بالای خود،شما را در کمترین زمان به تصویر موردنظر و دلخواهتان می رساند. با دانلود تون می و نصب آن شما میتوانید تصویر زمینه های جذابی برای عکس خود تعبیه کنید و می توانید علاوه بر چهره ،بقیه ی اندام خود را نیز به شکل کارتونی دربیاورید.

با نصب توربو وی پی ان علاوه بر اینکه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی به راحتی به اینترنت متصل شوید، امکان تجربه بازی آنلاین بدون هیچ گونه قطعی و توقفی نیز برای شما فراهم می شود. تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد. سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد. طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد. فیلتر شکن پروتون پس از نصب حاوی هیچگونه تبلیغاتی نیست و بدون هرگونه هزینه ای امکان استفاده از آن برای ورود به سایت های مورد نظر وجود دارد و به راحتی می توانید به اطلاعات لازم در جهت یابی پیدا کنید. فیلتر شکن armada vpn از این قابلیت برخوردار است تا به راحتی کانال ارتباطی را به صورت اتوماتیک سرچ کند و هیچ احتیاجی به انتخاب کشور خاصی نیست.

همچنین شما میتوانید از برنامه های مشابه موجود در سایت همانند الکترو و رادار پلاس نیز دیدن کنید و در صورت تمایل دانلود کنید . همانطور که ملاحظه کردید در سایت برق و الکترونیک به معرفی ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید پرداختیم. شکن، سامانه‌ای است که توسط گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه تهران برای کاربران ایرانی طراحی شده تا به‌واسطه آن، افراد بتوانند به ده‌ها سرویس مشمول در تحریم‌های اینترنتی دسترسی مستقیم داشته باشند. همانطور که می‌دانید، استفاده از وی‌پی‌ان (VPN) و سرویس‌های فیلترشکن، امنیت کاربران را به شدت تضعیف کرده و افت سرعت محسوسی را نیز در پی دارند. این در حالی‌ست که با استفاده از سرویس کاملا ایرانی شکن، شما نه تنها به ده‌ها سرویس مختلف تحریم شده دسترسی دوباره پیدا می‌کنید، بلکه امنیت شما نیز توسط این سرویس هوشمند تضمین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سرویس قدرتمند و شیوه استفاده از آن در ویندوز، لینوکس، مک و iOS، به این لینک مراجعه فرمایید.

همچنین آپلود و دانلود محتواهای مختلف نیز به کمک آن در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و وقت شما برای انجام این فرآیندها هدر نمی‌رود. با استفاده از شکن سرعت اتصال شما به اینترنت تقریبا تغییری نمی‌کند و برخلاف VPN با افت سرعت مواجه نخواهید بود. پروکسی MTProto از پروتکل های شبکه HTTP ،HTTPS ،TCP ،UDP و FTP پشتیبانی می نماید و این برنامه همچنین از رمزگذاری AES-256  پشتیبانی می کند. ممکن است در برخی مواقع سرعت آن یک سری تغییرات داشته باشد، اما در نهایت می توانید برای برقراری ارتباط و انتقال پیام روی آن حساب کنید. استفاده شخصی از شکن برای همیشه رایگان است.لطفا پیش از ثبت‌نام برای استفادهٔ سازمانی یا تجاری، داده‌برگ شکن را  بخوانید. دامنه مورد نظر را وارد کنید تا از وضعیت آن مطلع شوید یا آن را برای پشتیبانی گزارش کنید.

با دانلود و نصب فیلتر شکن بر روی گوشی همراه اندروید خود، می‌توانید به راحتی به سایت‌ها و خدماتی که مورد محدودیت قرار گرفته‌اند، دسترسی داشته باشید. Fast vpn یک سرویس گیرنده پروکسی VPN (شبکه خصوصی مجازی) رایگان و نامحدود است که به شما کمک می کند با Wi-Fi و شبکه های داده سلولی به برنامه ها و سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشید. بدون نیاز به هیچ گونه پیکربندی، فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید، می توانید به صورت امن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید.

به همین دلیل نیز استفاده از فیلترشکن ها نقش بسیار مهم و قابل توجهی به خود اختصاص داده. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که فیلترشکن ها نیز دارای انواع مختلفی هستند. در این میان بهتر است آن دسته از فیلترشکن هایی را در گوشی خود نصب کنید که سرعت بسیار مناسبی دارند.

Turbo VPN با سرعت بالا به صورت رایگان و همچنین سرعت نامحدود در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد و نظیر یک خرگوش به وب سایت های فیلتر شده متصل می شود. وای فای سذیع و حفاظت از حریم خصوصی بالا که شبیه یک خرگوش سریع با موفقیت به فیلتر شکن سرعت بالا وصل میشود و برای استفاده از آن تنها یک ضربه به آن زده و به فیلتر شکن وصل شوید. با استفاده از این آنتی فیلتر می‌توانید از فضای نامحدود مجازی، بدون کمترین سانسور استفاده کنید؛ در حالی‌که بابت اطلاعات شخصی خود نیز نگرانی نداشته باشید. با استفاده از فیلترشکن رایگان برای گوشی موبایل اندروید، کاربران می‌توانند از این امکان بهره‌برداری کنند و به صورت آزادانه و بدون هیچگونه محدودیتی به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن کالری‌شمار کرفس به شما کمک می‌کند تا با کنترل کالری‌های دریافتی و مصرفی، در راه حفظ یا رسیدن به وزن ایده‌آل گام بردارید.کافی است بعد از نصب برنامه، مشخصات فردی خود را در آن وارد نمایید تا برنامه کالری مورد نیاز شما را محاسبه نماید. می توانید این وی پی ان را روی هر دو سیستم عامل اندروید و ios اجرا کنید و با استفاده از آن به برنامه‌های پرطرفدار اینستاگرام واتساپ و تلگرام متصل شوید. این امکان وجود دارد که اتصال به برنامه کمی طول بکشد، اما چنانچه اتصال اتفاق بیفتد دارای بالاترین سرعت ممکن است. توربو وی پی ان نیز یک پروکسی رایگان نامحدود بوده و این امکان فراهم است تا به سرورهای سریع و پایدار آن به راحتی دسترسی پیدا کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که فیلترشکن ها نیز ممکن است دچار یکسری مشکلات شود و روی گوشی شما کار نکنند، در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می دهیم حتماً به دنبال آن دسته از برنامه‌هایی باشید که کاربردی و مناسب هستند.

دانلود فیلتر شکن android

می توانید با انتخاب کشور مورد نظر خود و راه اندازی آن داخل برنامه های مورد نظر شوید. با توجه به آمارهایی که به دست آمده از نظر بسیاری از کاربران این فیلتر شکن بسیار کاربردی و پرسرعت است. البته این نکته را فراموش نکنید که برند و مدل گوشی شما نیز تاثیر بسیار زیادی روی این موضوع دارد. درون برنامه این امکان فراهم است تا سرور وی پی ان را روی سرور کشورهای مختلف تنظیم نمایید و در نهایت نیز به اینترنت جهانی متصل شوید. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم استفاده از نت وی پی ان کاملا رایگان بوده و می توانید آن را از گوگل پلی یا سرچ در فضای اینترنتی دانلود کنید.

به صورت عمومی در لینوکس می‌توانید با ویرایش /etc/resolv.conf آی‌پی‌های شکن را به عنوان سرورهای DNS تنظیم کنید. ما در آموزشگاه برق و الکترونیک از سال 1392 با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی برق و الکترونیک آغاز به فعالیت کردیم، ما با استفاده از مدرسین متخصص و مجرب توانسته‌ایم تا طیف زیادی از هنرجویان را روانه بازار کار کنیم. زمانی که وارد برنامه می شوید اولین کار انتخاب زبان مورد نظر است که پیشنهاد میدهیم زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

با ارائه امکاناتی نوین و پیشرفته، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت آسان و بدون دردسر وصل به اینترنت شوند. این فیلتر شکن‌های اندروید با پروتکل‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های رمزنگاری قوی، امنیت کاربران را تضمین می‌کنند و از طریق سرورهای مجازی، اتصال امنی را برقرار می‌سازند. قصد داریم بهترین فیلتر شکن برای اندروید و قوی ترین پروکسی را معرفی نماییم تا از این طریق محدودیت ها از بابت ورود به این شبکه ها برای تان رفع گردد در ادامه با ما همراه باشید. فیلترشکن سایفون به عنوان اولین برنامه ها برای رفع محدودیت اینترنت به بازار آمد و حتی پس از پشت سر گذاشتن این بازه زمانی طولانی و به‌روزرسانی‌های مکرر نیز باز هم در لیست بهترین وی پی ان ها را قرار گرفته است. با استفاده از فیلتر شکن سایفون می‌توانید تمامی فیلم های مورد علاقه خود را بدون هر گونه دغدغه دانلود نمایید. یکی دیگر از ویژگی های مهم و پر اهمیت آن پهنای باند نامحدود، دسترسی آسان بدون هرگونه محدودیت جغرافیایی است.

دانلود بازی یا برنامه مدنظرتون از اندورید تایم با لینک مستقیم و رایگان فقط یک جستجو با شما فاصله دارد… شما با دانلود برنامه پریزما،که یک برنامه تبدیل عکس به نقاشی است میتوانید به عکس هایی کارتونی دست پیدا کنید اما وجه تمایز اپلیکیشن های Prisma و ToonMe در این است که، تون می تصاویر فیلتر شکن اندروید شما را بر اساس شخصیت های کارتونی شرکت والت دیزنی و پیکسار ادیت می کند. تا آنجا که دانلود کلش رویال به سرعت و در مدت زمانی کوتاهی افزایش یافت و رقیبی جدی برای بازی های دیگر کمپانی سوپر سل شد. در ادامه همراه ایران اپ باشید تا بیشتر با کلش رویال این بازی پرطرفدار سوپرسل آشنا شویم.

با در نظر گرفتن این موضوع نیز دسترسی به برخی از برنامه ها در شبکه های اجتماعی تقریباً غیر ممکن شده است. این نوع vpn به صورت رایگان و نامحدود جزء پروکسی پرسرعت برای گوشی های اندروید جهت رفع فیلترینگ وبسایت ها , تماشای ویدیوی آنلاین در شبکه های اجتماعی یوتیوب و تلگرام دور زدن برنامه های مسدود شده است. دارای پروتکل IKEv2 و رمزگذاری IPSec بسیار می باشد و با خیال راحت می توانید در اماکن عمومی تجاری و آموزشی استفاده کنیم و محتواهای غیر قابل دسترس و سانسور شده را رفع سانسور نمایید. Lantern به عنوان بهترین برنامه فیلتر شکن برای ایرانیان جهت دور زدن محدودیت های اینترنتی داخلی می باشد. هنگام برقراری اتصال به وب سایت و شبکه اجتماعی فیلتر شده با این وی پی ان نوار قهوه‌ای با متن خطای اتصال در بالای صفحه ظاهر می شود که علیرغم پیام وضعیت به connected تغییر می کنند و در واقع اتصال به طور کامل انجام می‌ شود بدون آنکه عملکرد وی پی ان مسدود گردد. این امکان وجود دارد که بسیاری با فیلترشکن های معروف و شناخته شده آشنایی نداشته باشند و به خوبی متوجه نشوند که باید کدام یک را روی گوشی نصب کنند.

ایمو از تمام پیام های متنی و تماس های تصویری شما به صورت کاملا رایگان پشتیبانی می کند. پس از دانلود ایمو کافیست به اینترنت متصل شوید و دوستانتان را به ایمو برنامه تماس تصویری اندروید دعوت کنید. برنامه ایمو جدید اندروید دارای ویژگی هایی نظیر کیفیت تماس تصویری بالا، گفتگوی گروهی، اشتراک گذاری ویدئو ها/تصاویر، جستجوی گفتگو ها در تاریخچه، ایجاد گروه و… می باشد. Yowindow Weather – هواشناسی یوویندو همانطور که از نامش پیداست نام یکی از اپلیکیشن های محبوب اندرویدی در زمینه هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوای جهانی می باشد که از دید کاربران ایرانی نیز با توجه به امکانات مناسب این برنامه، جایگاه مناسبی را کسب کرده است. شما برای دانلود برنامه وضعیت آب و هوا یو ویندو یا YoWindow باید هزینه ای جهت خرید برنامه را پرداخت کنید اما ایران اپ این افتخار را دارد که نسخه رایگان یو ویندو را برای شما آماده دانلود قرار داده است. با دانلود اپلیکیشن هواشناسی یوویندو دیگر خیالتان از بررسی دقیق و صحیح وضعیت آب و هوا راحت خواهد شد.

در غیر این صورت عامل های مخرب می توانند به تلفن شما نفوذ کرده و حتی اطلاعات شما را نیز به سرقت ببرند. بنابراین، اگر به دنبال یک فیلتر شکن قوی و موثر هستید، فیلتر شکن android را بر روی گوشی همراه اندروید خود دانلود کنید و از آزادی و دسترسی بی‌محدود به اینترنت لذت ببرید. ایمو – imo messenger نام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی می باشد که به صورت رایگان با امکانات بالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از ایمو به راحتی می توانید با دوستان و آشنایان خود به صورت تصویری در ارتباط باشید.

این فیلترشکن‌ها علاوه بر حفظ حریم خصوصی کاربران، امنیت اطلاعات را نیز تضمین می‌کنند. از طریق تغییر آدرس آی‌پی، این ابزارها به کاربران کمک می‌کنند تا هویت خود را مخفی نگه دارند و از جاسوسی و نفوذ به اطلاعات شخصی جلوگیری کنند. تلاش کرده‌ایم تا بهترین فیلتر شکن هایی را که برای گوشی های موبایل اندروید قابل دانلود است، به شما معرفی کنیم. این فیلتر شکن ها توانایی دسترسی به سایت ها و برنامه هایی که در کشور شما مسدود شده اند را دارند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون هیچگونه محدودیتی به این محتوا دسترسی پیدا کنید.

کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و… درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی. برای گوشی‌های اندروید، این کار را با استفاده از نرم‌افزار شکن هم می‌توانید انجام دهید. با استفاده از شکن فقط ترافیک مربوط به سایت‌های تحریمی از سرورهای شکن عبور می‌کند و مسیر ترافیک غیرتحریمی بدون تغییر باقی می‌ماند.

فیلتر شکن اندروید

همچنین با دانلود برنامه ToonMe – Cartoon yourself photo editor این امکان را خواهید داشت تا نیمی از عکس خود را به صورت کارتونی در بیاورید وهمزمان نیمه ی اورجینال آن را در کنارش داشته باشید. با دانلود فیلتر شکن vpnify چه از نظر زمانی و چه از نظر پهنای باند محدودیتی ندارید. با این سلاح قدرتمند، تمام سدهای فیلتری مسیر خود را خراب کرده و بدون کوچک‌ترین محدودیت در نت بچرخید.

از دیگر امکانات برنامه دیسکورد اندروید می توان به تنظیمات زبان، تنظیم اعلانات، تنظیمات صدا، چت متنی و صوتی، کلید میانبر و قابلیت نمایش و اعلام بازی اشاره کرد. اندروید به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به سایت‌های مسدود شده توسط دولت یا سازمان‌ها دسترسی داشته باشید. با فیلتر شکن اندروید، شما می‌توانید تمام محتواها و خدمات اینترنتی را به آسانی و با سرعت بالا مشاهده کنید. اولین راه استفاده از پروکسی قوی برای تلگرام و یوتیوب گوشی های اندروید به طور رایگان با سرعت بسیار بالا می باشد که یک برنامه برای دور زدن تحریم ها می باشد این پروکسی ها مختص خود تلگرام می باشد.

این فیلتر شکن به عنوان یکی از برنامه های پرسرعت و نامحدود در بازار قرار گرفته است. از این قابلیت برخوردار بوده تا به راحتی تمامی مرور های شما را به صورت ناشناس انجام و افراد دیگر نتواند از فعالیت های شما مطلع شوند. این وی پی ان ای دارای کاربرد بسیار زیادی علی الخصوص برای شبکه اجتماعی تلگرام است.

نماوا آرشیو کامل از فلیم و سریال های ایرانی و همچنین بخش بسیاری از فیلم و سریال های خارجی می باشد که با خرید اشتراک می توانید ساعت ها پای تماشای آنلاین فیلم و سریال بنشینید و لذت ببرید. نماوا در زمان پخش براساس اینترنت شما کیفیت را تنظیم می کند که باعث تماشای بدون قطعی می شود. این وی پی ان نیز به عنوان یکی از ۱۵ فیلترشکن قوی اندروید در نظر گرفته شده که از سرعت خوبی نیز برخوردار است. در رابطه با نحوه کار و شکل ارائه خدمات توسط این فیلتر شکن نیز باید بیان کنیم که شباهت بسیار زیادی به سایر وی پی ان ها دارد. یکی دیگر از برنامه هایی که در دسته ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید قرار می گیرد free von است. نکته مهم و حائز اهمیتی که هنگام برای نصب این فیلتر شکن در اولویت قرار می‌گیرد، دانلود آن از سایت های معتبر و شناخته شده است.

فیلتر شکن اندروید

یک وی پی ان اغلب از طریق نرم افزار مبتنی بر مرورگر مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز یک کاربر جهت ورود به سیستم است. همچنین نرم افزاری که بر روی دسکتاپ کامپیوتر از راه دور و  فایل های شبکه ظاهر می گردد که می‌تواند از طریق مرورگر در دسترس باشد. این وی پی ان به عنوان یکی از فیلتر شکن های پرسرعت و رایگان برای گوشی های اندروید است.

امروزه بسیاری از کسب و کارها وابسته به اینترنت است و احتیاج به افزایش امنیت در انتقال داده ها از طریق اینترنت می شود. لزوم ایجاد بسترهای خاص و با امنیت بیشتر که اکثر سازمانها و نهاد ها از یک شبکه خصوصی و به صورت اختصاصی همچون وی پی ان استفاده می کنند. VPN Master با طرفداران زیادی که در سراسر جهان دارد جزء سریعترین و بهترین فیلتر شکن های نامحدود و رایگان پروکسی است که از طریق آن می توانید به تمامی فیلم ها، گیم ها، شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، برنامه های پخش سریع محتوا دسترسی داشته باشید. همچنین این فیلتر شکن به عنوان امن ترین فیلتر شکن جهت ایجاد و محافظت از حریم خصوصی و امنیت آنلاین در برابر شناسایی و ردیابی می باشد. ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید نقش بسیار مهم و پراهمیتی در وارد شدن به سایت‌های محبوب دارد. در زمان فعلی محدودیت های متفاوتی برای برخی برنامه های اندروید یا شبکه های اجتماعی به وجود آمده است.

در ادامه قصد داریم برای شما از ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید نام ببریم، پس دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب یک فیلتر شکن فعال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. نت وی پی ان به عنوان یکی از وی پی ان های پرسرعت و موثر بر روی انواع گوشی های اندرویدی است که البته امتحان خود را نیز به خوبی پس داده. با در نظر گرفتن مواردی که گفتیم می‌‌توان بیان کرد چنانچه قصد دارید یک فیلتر شکن قوی اندروید برای گوشی خود نصب کنید حتماً آن را در اولویت قرار دهید. اگر به دنبال یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت هستید، می‌توانید از فیلتر شکن android استفاده کنید. این برنامه با استفاده از پروتکل‌های پیشرفته‌ای مانند OpenVPN و Shadowsocks، امنیت و سرعت بالایی را برای شما فراهم می‌کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به اندروید تایم بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. یکی از اپلیکیشن های کارآمد در زمینه ی ساخت، ویرایش و اشتراک گذاری فیلم ها برنامه ی لایکی Likee – Let You Shine درخشان شوید است. است که در سال 2017 به دنیای مجازی گذاشت و از همان ابتدا تا کنون در رقابت با همتای چینی خود که آنرا در صفحه ی دانلود تیک تاک معرفی کردیم، بوده است.

این امکان فراهم است تا با فشردن دکمه استارت و شکیبایی کردن حدود ۱۰ ثانیه به راحتی شاهد متصل شدن آن باشید. باید این نکته را بدانید که آدا وی پی ان حاوی یک سری تبلیغات برای ارائه خدمات خود است، اما تکرار آن به هیچ عنوان برای شما آزاردهنده نیست. دانلود vpnify به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به همه سرورها در سرتاسر جهان سر زده و پرسرعت‌ترین آن‌ها را در این فهرست تیک بزنید. با استفاده از این برنامه ضد فیلتر، دیگر هیچ سایت مسدودشده‌ای در چک لیست شما، بدون بازدید باقی نمی‌ماند. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید برای اوقات فراغت و دریافت بهترین برنامه‌های کاربردی برای انجام انواع فعالیت‌های روزانه. لینک مستقیم، رایگان و سریع، تست شده و امن با ترافیک نیم‌بها و نصب خودکار دیتا‍.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

راه‌اندازی نات کوین: چگونه می‌توان آن را نقد کرد؟
شرط بندی انفجار: مفهوم، اهمیت و کاربردها
سایت دنس بت: برنامه‌ای برای عاشقان رقص و شرط‌بندی
آشنایی با دنس بت بدون فیلتر
بازی انفجار: جذابیت و پرطرفداری در دنیای بازی‌های آنلاین
کتاب کار ریاضی: راهنمایی جذاب برای تقویت مهارت‌های ریاضی
تماس با ما