دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی

شرکت‌های تقریباً زیادی در سراسر جهان حتی در کشور خودمان، ایران، اقدام به طراحی و ساخت موتورهای دیزل نموده‌اند. برای مجموعه ژنراتورهایی که کاربرد اضطراری دارند، استفاده از بار پشتیبانی دیزل ژنراتور صنعتی شده برای انجام آزمایش می‌تواند غیر عملی باشد. گاهی اوقات تابلو را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد تا به مجموعه‌ای برای تغذیه توان از شبکه برای انجام آزمایش بار اجازه دهد.

دیزل ژنراتور

  • میزان مصرف دیزل ژنراتور به طور متوسط بین ١٩٠ تا ٢٢٠ لیتر گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است.
  • آکسا یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید ژنراتورهای برق و محصولات مرتبط با آن است که در بیش از 170 کشور دنیا فعالیت دارد.
  • سوئیچ انتقال می‌تواند به‌شکل دستی یا اتوماتیک، ژنراتور را وارد مدار یا از مدار جدا کند.
  • عدم دسترسی به برق جهت انجام فعالیت‌های برقی و الکتریکی، نیاز به استفاده از دستگاه دیزل ژنراتور را ممکن می‌سازد.

به طور کلی ، موتورهای دیزلی بیشترین بازده گرمایی را نسبت به هر موتور احتراق داخلی دارند ، که به شما امکان دستیابی به درصد تقریبی بازده کارنو را می دهد.

اجزای مهم در تعمیر ژنراتور برق دیزلی

حرکت آهنرباها در سراسر سیم کشی چیزی است که در پایان الکتریسیته تولید می‌کند. بدیهی است که آمپر باتری، ضخامت ورق شاسی، رنگ شاسی، نوع کابل و بست ها و کیفیت آنها تماماً بر روی قیمت تمام شده و دوام عمر آن موثر است. توضیح در مورد هر فاکتور نیاز به وقت، زمان کافی دارد و از حوصله این بخش خارج است.

دیزل ژنراتورها در مقایسه با سایر ژنراتورهای موجود در بازار می توانند توان خروجی بالاتری داشته باشند و مدت زمان بیشتری را کار کنند.

قیمت دیزل ژنراتور بیش از 1500 کاوا (بیش از 1200 کیلووات)

از این رو با تهیه دیزل ژنراتور و تأمین سوخت گازوئیل آن می‌تواند با هزینه‌ای کمتر، برق موردنیاز برای فعالیت لازم را به دست آورد. همچنین دسترسی راحت‌تر به قطعات داخلی این دستگاه نسبت به سایر ژنراتور‌ها، محبوب بودن آن را در صنعت منجر گشته است. در لیست قیمت دیزل ژنراتورها، قیمت ژنراتور به صورت جداگانه مشخص شده و معمولاً پیش فاکتور رسمی در قالب یک جدول کامل همراه با مشخصات فنی ، تجهیزات استاندارد، تجهیزات انتخابی، شرایط، زمان و محل تحویل و نحوه پرداخت ارائه می‌شود. این انرژی به دینام وارد می‌گردد و در نتیجه جای خود را به انرژی الکتریکی می‌دهد.

دیزل ژنراتور

بنابراین، استفاده نادر از آن نیز باعث می شود که نتوانید مشکلاتی را که نیاز به رفع دارند، تشخیص دهید. به این معنا که اگر به ندرت از دستگاه استفاده می کنید، عملکرد آن متفاوت از حالت عادی است. هنگامی که منبع تغذیه از کار افتاد، اتصال یک ژنراتور برقی بدون جدا کردن آن از شبکه منجر به تغذیه مجدد شبکه می شود و هنگام بازگشت برق به ژنراتور شما آسیب می رساند. وقتی به عنوان منبع اصلی تغذیه استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره” یاد می شود.

سوخت

پس از گذشت یک سال از استفاده ژنراتور برق دیزلی باید یکسری موارد را مورد کنترل و بررسی قرار دهید. به منظور برخورداری از عملکرد درست، می‌توانید آن را در هر بار استفاده مورد بررسی قرار دهید. کنترل روزانه اجزای ژنراتور گازوئیلی همانند آب رادیاتور، میزان ضد یخ و… شارژ کردن باتری با ژنراتور دیزلی باید به شکل دقیق و اصولی انجام بگیرد.

دیزل ژنراتور

دستگاه هایی که پیدا کردن قطعات یدکی آن ها و لوازم مورد نیاز برای تعمیر شان به راحتی انجام می شود از جمله گزینه ‌های پر طرفدار محسوب می شوند. بزرگوار بایستی میزان مصرف برحسب کیلووات یا میزان آمپر مصرفی را محاسبه و اعلام نمایید تا دیزل مناسب معرفی شود. کربن سخت از احتراق ضعیف شکل می‌گیرد و بسیار خراشنده و ساینده است، سپس سبب افزایش مصرف سوخت می‌شود (دود آبی)، انتظار می‌رود که انسداد پیستون و فشار حفظ شود.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

راه‌اندازی نات کوین: چگونه می‌توان آن را نقد کرد؟
شرط بندی انفجار: مفهوم، اهمیت و کاربردها
سایت دنس بت: برنامه‌ای برای عاشقان رقص و شرط‌بندی
آشنایی با دنس بت بدون فیلتر
بازی انفجار: جذابیت و پرطرفداری در دنیای بازی‌های آنلاین
کتاب کار ریاضی: راهنمایی جذاب برای تقویت مهارت‌های ریاضی
تماس با ما
تمامی اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت از طریق تکنولوژی هوش مصنوعی و بدون دخالت انسانی تولید شده‌اند، اما ما از استفاده یا تصدیق این اطلاعات تشویق نمی‌کنیم.